| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Boudy
|
Geplaatst: zo okt 19, 2008 11:41 am Onderwerp: Meer tifosi bij PSV graag! |
|
|
| Zelf vind ik dat er bij PSV weinig sfeer is qua tifosi. Dat kan toch beter bij de club die al jaren kampioen is van Nederland? Wat vinden jullie? |
|
| Naar boven |
|
 |
Johan Vliegenthart Nieuwsredacteur
|
Geplaatst: di okt 21, 2008 10:29 am Onderwerp: |
|
|
| ik ben het wel met je eens...er zijn niet veel échte fans...kijk naar ajax en feyenoord, die hebben echt een geweldige supportersgroep met fans voor het leven. Dat zie je neit echt bij PSV |
|
| Naar boven |
|
 |
andrej rastovski
|
Geplaatst: za okt 25, 2008 6:08 pm Onderwerp: |
|
|
ik ben al 35 jaar psv fan in Croatie en ik denk dat deze supporters group veel meer verdint dan deze aanvalende group van onze gelifde elftal.
Ik hoop dat we vanavond tegen Roda met een anzinlijg resultaat winnen |
|
| Naar boven |
|
 |
Joeyboot
|
Geplaatst: do okt 30, 2008 12:01 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben het niet eens met Johan Vliegenthart, er zijn wel genoeg echte fans.
Alleen slopen die niet zoveel en hoor je er niet zoveel van als bij die geweldige supportersgroep van Ajax en Feyenoord.
Ik kom al jaren bij de wedstrijden van PSV en altijd zie ik dezelfde gezichten, ook fans voor het leven.
Het blijft een geweldige club en ook nu het minder gaat moet je ze blijven steunen. Dit kan je helaas niet van iedereen verwachten maar die mensen zijn er ook bij ajax en feyenoord, geloof dat Marco van Basten ook een hoop kritiek heeft gekregen van de fans in het begin. Maar hoe dan ook, PSV herpakt zich nog wel en dit jaar worden we weer kampioen, net zoals de voorgaande jaren, toen riep ook iedereen al dat ze geen kampioen konden worden! |
|
| Naar boven |
|
 |
psvblogger
|
Geplaatst: do okt 30, 2008 7:01 pm Onderwerp: |
|
|
Zijn jullie weleens in de ArenA geweest?? Kijk, dat de arme havenarbeiders uit Rotterdam Zuid een pluim verdienen, staat buiten discussie maar de sfeer die de misplaatst-verwend-acterende ajaxsuppoters weten te creeeren in de saaie, grijze bak, staat in schril contrast met een thuiswedstrijd van PSV.
Tegen Marseille was een prima voorbeeld.. Die namen een fanatieke aanhang mee naar Eindhoven, die zeventig minuten lang sfeer aan het maken waren maar ieder lied dat zij inzette werd gecouterd door de fans van PSV en omdat de tribunes zo dicht op het veld staan ontstaat er dan meteen een heksenketel waar het voor voetballers een feest is om in te voetballen.
Nu ben ik realist genoeg om te begrijpen dat het niet altijd zo is en er altijd meer sfeer gemaakt kan worden (kijk maar naar NAC of Groningen of Heracles) maar om nu op een psv-fans forum te moeten lezen dat we een voorbeeld moeten nemen aan de Joden, vind ik een beeeeeetje vervelend!
En petje af voor de Kroatische fan van PSV!!! We zijn overal.. Als je met Europese journalisten praat over het Nederlandse voetbal ANNO NU is het eerst PSV en dan een heeeeeeeeele tijd niks en dan Ajax en Feyenoord en als we even een korte blik op de resultaten en de ranglijst werpen, kunnen we veilig concluderen dat zij enkel drijven op een rijke clubhistorie. _________________ From all the things I've lost, I miss my mind the most. |
|
| Naar boven |
|
 |
Psver1995
|
Geplaatst: wo apr 28, 2010 4:40 pm Onderwerp: Re: Meer tifosi bij PSV graag! |
|
|
| Boudy schreef: | | Zelf vind ik dat er bij PSV weinig sfeer is qua tifosi. Dat kan toch beter bij de club die al jaren kampioen is van Nederland? Wat vinden jullie? |
Ja, volkomen waar.
Kijk naar AJ*X die hebben allemaal eigen liedjes bedacht die bijna elke voetballiefhebber in NL kent.
bijv.
~ Waar komen Joden toch vandaan?
~ Ajacied tot in de dood/vak 410 in vuur & vlam
Ik vind dit geweldig, alleen bij de verkeerde club, dus misschien kunnen we een onderwerp starten waar we zulk soort liedjes bedenken en dan doorgeven aan die supporters die altijd er staan!
Heeft PSV eigenlijk ook een échte harde kern, die altijd op een vast plaats zit? |
|
| Naar boven |
|
 |
|